Skargi i wnioski:
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków w Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie reguluje Zarządzenie nr 9/2022 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie z dnia 21.03.2022 r.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faksu, pocztą elektroniczną, a także ustnie do protokołu. Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego, pod rygorem pozostawienia ich bez rozpoznania w przypadku braku tych danych.
SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
pisemnie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie
ul. Parkowa 4
83-200 Rokocin
- drogą elektroniczną na adres: sekretariat@dpsrokocin.pl
- faksem na numer: 58 56 210 11
- ustnie do protokołu, w siedzibie domu:
Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie, ul. Parkowa 4,83-200 Rokocin
Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie jest czynny w godzinach od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00
Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków do Domu Pomocy Społecznej w Rokocinie przyjmowani są przez Dyrektora w poniedziałki w godzinach 12.00 do 15.00.
W przypadku, gdy poniedziałek przypada w dzień ustawowo wolny od pracy interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.
Istnieje możliwość wcześniejszego ustalenia terminu i godziny spotkania dogodnego dla klienta drogą telefoniczną lub osobiście poprzez sekretariat Domu pod numerem 58 56 210 11
Rejestr skarg i wniosków prowadzi sekretariat Domu.