Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Dom Pomocy Społecznej w Rokocinie

Pracownicy:

 

Główny księgowy Joanna Połom – 585621011

Do obowiązków głównej księgowej należy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z zobowiązującymi przepisami i zasadami,

  • prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z zobowiązującymi przepisami,

  • analiza wykorzystywania środków przydzielonych z budżetu lub środków poza budżetowych i innych będących w dyspozycji jednostki,

  • dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych obowiązków, wstępnej legalności dokumentów dotyczących dokonywania planów finansowania jednostki oraz jego zmian, następnej kontroli, operacji gospodarczych jednostki stanowiącej przedmiot księgowań,

  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych w wydawanych przez dyrektora jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych) zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji; opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i innych analiz,

  • główny księgowy pełni funkcję kierownika działu księgowego w domu pomocy społecznej i jest bezpośrednim przełożonym starszych księgowych.

 

Kierownik działu terapeutycznego: Małgorzata Ossowska – 585621011

Do obowiązków kierowniku działu należy:

  • nadzór i kierowanie pracą instruktorów terapii zajęciowej,

  • przygotowanie planu pracy dla poszczególnych pracowni i nadzorowanie ich wykonania na okres jednego roku,

  • promowanie prac wytworzonych przez poszczególne pracownie poprzez organizowanie wystaw, wernisaży jak tez udział w konkursach organziowanych przez inne instytucje,

  • współpraca z kierownikiem działu opiekuńczego, pracownikiem socjlanym w celu poprawienia organizacji pracy w dziale terapeutycznym,

  • składanie corocznego sprawozdania z pracy pracowni w minionym roku,

  • rozszerzanie kierunków i form terapii zajęciowej z uwzględnieniem zainteresowań i umiejetności mieszkańców i instruktorów prowadzących zajęcia,

  • sporządzanie harmonogramu pracy instruktorów terapii zajęciowej.

 

Kierownik działu opiekuńczego Anna Konkel – 585621011

Do obowiązków kierowniku działu należy:

  • organizowanie i kierowanie pracą personelu opiekuńczego,

  • prowadzenie stałego nadzoru nad pielęgnacja mieszkańców domu zgodnie z zaleceniami lekarza,

  • nadzór nad zapewnieniem mieszkańcom całodobowej opieki i udzielanie wsparcia w podstawowych czynnościach życiowych,

  • nadzór nad realizacją indywidualnych planów wsparcia mieszkańców,

  • opracowywanie harmonogramu pracy pracowników działu opiekuńczego,

  • jest bezpośrednim przełożonym pielęgniarek, opiekunów i pokojowych.

 

Pracownik socjalny Magdalena Radziszewska – 585621011

Do obowiązków pracownika socjalnego należy:

  • prowadzenie spraw mieszkańców od przyjęcia do momentu opuszczenia przez niego Domu,

  • pośredniczenie w utrzymywaniu kontaktów mieszkańca z rodziną,

  • dbanie o interesy mieszkańców – utrzymywanie kontaktów z sądami, prokuraturą i innymi instytucjami,

  • prowadzenie sprawozdawczości związanej z ruchem mieszkańców,

  • prowadzenie akt osobowych mieszkaców,

  • udzielania wsparcia w trudnych sytuacjach życiowych mieszkańca,

  • współudział w organizowaniu wypocznku i rekreacji mieszkańców,

  • współpraca z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Starogardzie Gdańskim – informowanie o liczbie i zmianie ilości mieszkańców domu,

  • czynne uczestnictwo w zespole terapeutyczno – opiekuńczym.

Liczba odsłon:229
Treść wprowadził(a): Piechowski Bartosz, 2016-10-18 19:29:02
Treść wytworzył(a): Irena Macińska, 2016-03-02 00:00:00
Poprzednia wersja dokumentu z dnia: 2016-10-18 19:28:58